טיפים לנסיעה עם ילדים

Main Content

מתכננים נסיעה ברכב שכור בחו"ל עם הילדים? אספנו לכם כמה טיפים שכדאי לדעת לפני שמזמינים! 
 

blue-checkmark גודל הרכב

בזמן הנסיעה שלכם, חשוב להקפיד שהרכב יהיה גדול ונוח לכולם, בעיקר לנו הישראלים שהמשפחות שלנו מרובות ילדים. בנוסף צריך גם לחשוב על גודל המטען שתגיעו איתו.
הקפידו לבחור מספיק זמן מראש ברכב שיוכל להכיל את כל הציוד הנדרש, ויהיה מספיק מרווח לילדים כך שהם יוכלו לשחק ולהנות במהלך הנסיעות.

 

blue-checkmark ניקיון הרכב

חשוב לזכור להחזיר לתחנה את הרכב נקי. לכן, הקפידו להצטייד בשקיות זבל בכדי שתוכלו לאסוף את הלכלוך המצטבר במהלך הנסיעות. כאשר מחזירים רכב מלוכלך, חברת ההשכרה שולחת אותו לניקוי, וגובה מכם תשלום נוסף עבור שירות זה.

 

blue-checkmark משחקים ופעילויות

כדאי מאד להביא משחקים, וכל דבר אחר שיוכל לשעשע את הילדים בזמן הנסיעה.

גם אם לא הבאתם משחקים מראש, ניתן גם להיות יצירתיים ולחשוב על פעילויות נוספות לדרך - למשל משחקי זיהוי שירים, זיהוי תמרורים ורמזורים, מציאת אובייקטים לפי אותיות, צבעים של רכבים וכדומה (מה שיפעיל בעיקר את הילדים הקטנים).
 

blue-checkmark כסאות תינוק ומושבי ילדים

מומלץ להזמין מראש (עוד מהארץ) כסא תינוק, כסא ילד או בוסטר. כיוון שבכל תחנה יש מלאי מוגבל של כסאות ומושבים, בעונת התיירות, חודשי הקיץ, הביקוש רב, ולא תמיד נמצא מושב זמין. לכן, חשוב להקפיד עוד יותר, על תכנון והזמנה מראש של הציוד.

כסאות התינוק הניתנים בחברות ההשכרה הינם עם הפנים לכיוון הנסיעה, ולא "סל קל" (כסא תינוק "נייד"/ נשלף, בו התינוק יושב עם הגב לכיוון הנסיעה). באם מדובר בפעוט קטן שמונח בסל קל, יהיה עליכם להביאו מהארץ.
 

* חשוב לדעת - אין אפשרות לשכור כיסאות תינוק/ילד במדינה אחת ולהחזירם במדינה אחרת. זהו ציוד של התחנה הספציפית ממנה נלקח הכיסא ולכן אין אפשרות להחזיר אותו בתחנה אחרת.

 

נסיעה טובה ומהנה, מצוות אלומה 🚘

רוצים לקבל מאיתנו מבצעים ועדכונים?